duminică, 29 decembrie 2019

Cum ar fi trebuit sa se termine Ozz (3)

Samuel a iesit. Cristina a ramas.
- Vino langa noi, draga, a zis Lordul Julien. Te vom dezbara de complexe.
L-a fixat, vag ranita, si si-a scos hainele. Lordul Julien a facut semn spre partea patului unde statea el.
- Chiar e nevoie de asta, domnule? am zis.
M-a pocnit peste fata. Cristina a venit in pat. Eram si furios, si excitat.
- Daca te intrebi, fute-o! a zis Lordul Julien. E noua ta prietena.
- Nu sunt doar o papusica, a murmurat Cristina.
Lordul a suras.
- Ce romantic! Vom vedea. Acum treci la treaba.
Si mi-a cuprins sexul cu gura. Nu prea se pricepea. Se vedea ca nu era curva. Mana lordului a inceput sa-i mangaie sanii si gatul. Caldura ne-a cuprins pe amandoi. Am ejaculat foarte repede.
- Acum, la mine, draga, a zis lordul. Tu mai dezmiarda-i pizda.
Parea oarecum scarbita de sperma. Am inceput s-o mangai si am auzit un geamat venit din mintea ei, un amestec de placere si durere.
Intra, a soptit.
Si am intrat. Ne-am miscat o vreme in tandem, eu prins intr-o jumatate de amintire, ea prinsa intr-un gand numai al ei. Iar Lordul Julien... Era exact ce cerusem sa nu mi se faca. Exact ce nu mai puteam acum refuza. Si cand s-a terminat, cand am strigat amandoi, eram prinsi.
- Imi veti jura amandoi.
- Pentru?
Vocea mea, ceva mai groasa.
- Pentru ca sunteti amandoi morti, a zis ofuscat lordul.
- Si domnia ta, a murmurat Cristina. Vanatoarea continua.
Furia lui aproape ne-a incinerat pe amandoi. Probabil, asa se nasteau fanteziile biblice.
- Foarte bine. Cine a stat in patul meu si la masa mea, nu are secrete fata de mine.
Era un juramant ciudat, dar cumva simteam ca era mai riscant pentru Lordul Julien decat pentru noi.
- Ce spuneai ca mai esti, papusico?
Ce suras!
- Masca Venetiana.
- Ce culoare?
- Galbena.
Brusc, amintiri ciudate m-au potopit. Un juramant de credinta nestramutata. Un cap de leu. Un cantec, repetandu-se obsesiv. Un cutit insangerat. Lordul Julien s-a ridicat in sezut, total impasibil.
- Va fi greu, domnule, a repetat Cristina ceea ce eu facusem greseala sa spun altadata.
Ne-a privit cu aceeasi atentie cu care te uiti la finalul unei curse la care n-ai pariat.
- Imbracati-va.
L-am ascultat.
- E nevoie de o singura voce critica in curtea mea.
(Va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM