sâmbătă, 28 decembrie 2019

Cum ar fi trebuit sa se termine Ozz (2)

Imediat ce am intrat, i-am simtit dorinta. Intensa, cu un mic suras parsiv.
- Dezbraca-te, H.L. Te vreau.
Nu m-as fi putut impotrivi. Eram erect si foarte dornic. Camera avea un pat dublu. Mi-am scos hainele incet. Ma privea foarte serios. Se schimbase, simteam. Era si mai aspru. Nu prea stiam cum sa procedez. Nu mai facusem sex cu un barbat.
- Asaza-te cu fata in jos si asteapta. E pedeapsa pentru ce ai scris.
Si pedeapsa lui, ca ma lasase sa o fac. Nu ma gandisem vreodata ca ar raspunde in fata cuiva.
L-am ascultat. Auzeam fosnetul hainelor lui si ma gandeam de cate ori adusesem oaspeti la curvulite, sa bea si sa fute, si de cate ori le supravegheasem la cumparaturi. Cum le auzisem gemand de durere sau spaima. Cum le vazusem cumparand esarfe, sa ascunda vanataile. La cele cateva...
S-a urcat peste mine fara preludiu. Mi-a tras cateva palme peste dos si m-am desfacut, extrem de dureros. Totusi, penisul lui era peste mine, nu inauntru. Mi-am infipt dintii in perna sa nu tip. I-am simtit buzele pe gat si acea placere a reizbucnit. A sarutat, a muscat, a impins. Eram din nou al lui. Nu mi-am dat seama cat a durat. S-a ridicat de pe mine, fara sa termine, cand s-a auzit o bataie in usa.
- Intra, a spus, acoperindu-se cu patura.
A intrat Samuel cu o femeie in blugi. Era mica de statura, tunsa scurt, cu ochelari, de o varsta nedefinibila.
- Mylord, a zis Samuel, ea e Cristina.
Eu paream o cantitate neglijabila pentru Samuel, iar Cristina s-a uitat cu vag interes la penisul meu care se vedea din profil. Lordul Julien monopolizase patura.
- Care e mesajul? a intrebat lordul.
- Cei cinci dragoni sunt in case. Dragonii sunt rosu, verde, albastru, negru si necunoscut, metamorf.
L-am simtit tresarind. Apoi a suras vag dispretuitor.


- Iti place ce vezi, Cristina?
Femeia s-a tulburat putin.
- Oarecum, domnule.
Lordul Julien s-a incruntat. Nu era obisnuit cu astfel de raspunsuri. Oare cine era femeia aceea? Localnica. Muscata brutal de gat, dar privindu-l in ochi.
- Oarecum, a repetat. De ce?
- Fiindca e o chestiune intima, domnule. Erotismul.
Se inrosise in obraji. Trimitea o unde erotica si spre ea.
- Esti liber azi, Samuel.
- Multumesc, mylord.
(Va urma)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM