joi, 2 ianuarie 2020

Cum ar fi trebuit sa se termine Ozz (5)

- Eu nu sunt Torquemada, dar slujesc aliantei, a spus Lordul Julien. Ingenuncheati, amandoi.
Am coborat amandoi intr-un genunchi.
- Jurati sa respectati spiritul cartii ce v-a fost data?
- Juram, mylord.
A scos dintr-un sertat al noptierei un sac negru si din el o carte. XIII. Yule. A privit-o lung, apoi pe noi, alternativ.
- V-a placut sexul? a intrebat.
- Da, am spus mustacind,
- Da, a repetat dupa o scurta pauza Cristina.
A mai scos o carte. XV. Diavolul.
- Ce sa fac eu cu asa o carte? s-a intrebat.
- O librarie, am zis. Erotica.
A izbucnit in ras.
- Poate lumea e o librarie. Si unii considera orice carte un act de credinta. Tu, Cristina?
- Nu, lordul meu.
- Vom verifica asta. Diavolul e mai batran ca mine. Stiu ca faci magie neagra, desi in viata ti s-a interzis. Cine vei fi?
- Sfinxul.
Eu nu stiam ce sa zic. Totul ar fi trebuit sa fie doar despre mine. Ochii lordului au devenit galbeni.
- Vom incepe procedurile. Veti lucra impreuna. Deocamdata, ajunge. Du-te la ea acasa. Deocamdata, vi se interzice sa discutati despre bilet. Va va gasi Masca Venetiana.
Ne-a lasat pe piele semnul juramantului. Am iesit din camera, putin clatinat in sfidarea mea.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM