joi, 3 ianuarie 2019

Despre anul trecut, în 18 revelaţii

Am văzut pe blogul unei foste colege de la Evenimentul o postare în care oferea 18 mărturisiri despre cum a fost anul ce s-a scurs. Ia să încercăm şi noi nişte revelaţii.
1. 2018 a fost un an dual pentru mine, în care am experimentat forme de ceremonii medievale, în climat de secol XXI:
2. În 2018 am avut dureri foarte puternice în piept, de la un fel de călătorie printre diverse rituri de luptă, dar şi culinare.
3. Anul trecut, m-am simţit extrem de atrasă de artele marţiale, mai ales de stilul Tigru şi Dragon.
4. Tarotul a rămas prietenul şi sfătuitorul meu şi în 2018.
5. Mi-am ales, în 2018, jocul video preferat - Assassin's Creed.
6. Am fost trezită vampiric, tot anul trecut. Unora poate le pare o excentricitate, dar vampirii chiar beau chestia aia roşie.
7. Am dezvoltat o pasiune pentru texte aprocrife şi grimoire, compunând propria versiune a unui text canonic.
8. Mi-am dorit reintrarea în marea arenă literară, dar nu am reuşit. E mica mea insatisfacţie aceasta, că nu mai am acelaşi suflu pentru acţiunea trepidantă a romanelor mele noir. Totuşi, am un stil nou de poveste. Cam trist, spun unii.
9. M-am armonizat cu un prieten minunat pentru un proiect de tipul Masca Veneţiană.
10. Am găsit un Tardis, cam la fel cu acela din Dr. Who. E într-un local de duelgii, din centrul Iaşului.
11. Consider Karma, după experienţele anului 2018, drept o lege imuabilă a existenţei. Ca atare, toţi ne vom găsi, într-un fel sau altul, balanţa.
12. În 2018 mi-am urmat intens pasiunea pentru culoare şi desen, deşi nu sunt un mare talent. Totuşi, curcubeul existenţei se construieşte. Sau mandala. Depinde de dispoziţie.
13. Am descoperit beneficiile sexului de tip speed dating. Uneori, uşurează teribil lucrurile.
14. Am ajuns la concluzia că multe dintre povestirile mele din antologii se vor reflecta ori s-au reflectat deja în această cale tot mai exotică.
15. Trandafirul a rămas esenţa cea mai atractivă pentru mine personal, ca parfum.
16. Turnul Palatului Culturii m-a inspirat în a căuta altceva decât viaţa de semibugetar. Sunt deci tot mai medieval vrăjitoare, ghicitoare, mască....
17. Mi-am continuat plimbările prin pădure şi am dat peste scene romantice, poetice, dar şi sinistre, cam ca în Blair Witch Project.
18. Povestea mea este, deocamdată, Frumoasa şi Bestiile, după ce anul trecut am călătorit prin Wonderland.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM