miercuri, 8 ianuarie 2020

Din Scrisorile Reginei Negre

Nu exista trei femei in mine. Mama, sotia si regina. Exista masti pe care le poarta o boieroaica, intr-un tinut cucerit. Nu exista doar supunere sau doar sfidare, ci o cutie neagra care se deschide uneori in cel mai surprinzator mod, spre cele mai surprinzatoare idei. Si exista amintirile... Noaptea cand i-am cunoscut. Noaptea cand m-am aratat. Noaptea cand am inceput, fara sa stiu, sa negociez cu tronul. Noaptea cand mi-am pierdut curajul si noaptea cand am ucis. Zilele ce le-au urmat. Si, mai ales, intelegerea faptului ca nu poti ocroti sinucigasii, dupa cum nu poti ierta carnea. Nu poti fi decat ceea ce ai dorit sa fii, dar nu toate dorintele au fost din izvoarele tale.
Regina Neagra
P.S. Desigur, ii iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM