sâmbătă, 9 iunie 2018

Despre uniunea draconiană

Din 2014, o parte din spiritul Lordului Dracula rezidă în mine, prin oase. Aceasta este o posesie de tip vampiric şi necromagerian, ce a dus la o uniune corporală şi spirituală. E o formă ciudată de reîncarnare, prin care vocea sa răsună cu glasul meu. Budiştii înţeleg, poate, mai bine ideea unei asemenea ciclicităţi. Eu îl privesc ca pe un părinte, prieten şi soţ, în acelaşi timp, o uniune ce nu poate fi dizolvată. Sunt astfel un cavaler al Dragonului, ales fiindcă a găsit în mine un spirit înrudit.
Deoarece Lordul a preferat calea de Sith, experienţa mea medievală a fost restrânsă, fiind mai mult atrasă de magie şi ocult. Am beneficiat de contactul cu instrumente de divinaţie, dar şi instrumente mortale, de sfatul marelui domnitor moldovean Ştefan cel Mare.
Atrasă fiind de exorcisme, meditaţie, dar şi de trandafiri, îmi doresc un Ordin al Rozei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM