sâmbătă, 21 aprilie 2018

Teribila mărturisire a Pălărierului Nebun

Alice s-a apropiat sfioasă de Pălărierul Nebun. Pisica surâdea prea lasciv pentru ea.
- Bună seara, a spus. Vă cunosc de undeva.
- Desigur, multă lume mă cunoaşte. Mă numesc Satan, Regele Iadului şi sunt cel mai naşpa demon de pe suprafaţa terestră.
Alice era puţin nedumerită.
- Credeam că demonii au coarne, nu pălării.
- Ah, asta... Vezi tu, Alice, am băut prea mult ceai pe Marte.
- Pe Marte?



- De acolo vin. Eu şi Iepuraşul Schizofrenic eram prieteni, dar el avea probleme în dragoste, şi eu financiare.
- Nasol, a comentat Alice. Uneori, şi eu am. E din cauza Copilului porc al ducesei.
- Acela care strigă "ET me"? Oh, lui i-au greşit bacteria marţiană. Vrei un ceai, Alice?
-  Dacă e o ceşcuţă din acel serviciu, da.
Pălărierul a scos foarte multe ceşcuţe, dar unele erau mai interesante decât altele. Alice a băut mult ceai şi s-a simţit bine. Undeva, în Apusul cinematografic, Regina îşi rătăcise capul la o bancă străină. În fond, lucrurile erau misterioase şi sinistre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM