luni, 27 noiembrie 2017

Ce faci când n-ai somn?


Răspunde...
* Interlopul: Bat pe careva.
Poliţistul: Bat pe careva din arest. Niciodată nu ştii de unde sare AN-ul.
* Popa: Mă rog.
Beţivul: Mă rog la patron să nu închidă crâşma.
* Prostituata: Ies la stradă.
Vampirul: Ies la stradă şi sug sângele poporului.
* Avarul: Îmi număr banii.
Generosul: Îmi număr banii pe care-i las unei organizaţii caritabile. Aia de a înfiinţat-o nevastă-mea chiar din luna de miere.
* Hackerul: Strig “Te-am spart, băă!”
Microbistul: Strig “Te-am spart, băă!” sub geamul arbitrului.
* Alegătorul: Îi înjur pe toţi, că-s nişte hoţi.
Politicianul: Îi înjur pe toţi, că-s nişte hoţi. Da nu mai mari ca mine.
* Poetul: Suspin şi scriu.
Legistul: Suspin şi scriu rapoartele restante de autopsie, fără să mă lămuresc de unde dracu a apărut piciorul ăla în plus.
* Doctorul: Mă tem c-am greşit.
Pacientul: Mă tem c-am greşit şpaga.
* Obsedatul: Fac SEX!
Puritanul: Fac sex cu nevastă-mea.
* Pesimistul: Aştept sfârşitul lumii.
Optimistul: Aştept sfârşitul lumii, ca să-l conving să revină mai târziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM