luni, 2 decembrie 2019

Scrisoare

Draga mea
Ma bucur ca primesti scrisoarea asta. In sfarsit, lumile paralele s-au unit. Vom putea astfel sa ne intalnim mai des cu maretii nostri parinti extraterestri. Unii dintre ei chiar ar fi vrut sa nu ne mai vorbim, fiindca asa ne-ar manca mai putin.
Totusi, e un mare eveniment galactic. Din pacate, cand membrana lumilor s-a pliat pe maruntele noastre locuinte, a venit un miros biologic neobisnuit. Totul miroase, imi pare oarecum jenibil s-o spun, a cacat. E ca pe o nava spatiala, cica.
In fine, m-am casatorit. E un ofiter. O poveste din acelea mai mult la ordin, decat la potrivire. Nu stiu cum ne vom descurca. Pe el l-am vazut o singura data, ca Cenusareasa la bal.
Toate cele bune
Eu, The Stalker

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM