marți, 5 iunie 2018

Despre satanism, posesie şi crima ritualică

Trezirea mea vampirică s-a făcut prin ocultism, mai precis, prin satanism. Un pericol uriaş pe care l-am întâmpinat şi mi-a distrus mare parte din personalitate a fost fenomenul de posesie. Acesta duce, în cazul posesiei totale, la anularea voinţei proprii, fiind ceea ce eu am combătut intens şi combat încă la nivel de Illuminatti.
În istoria Iaşului au existat crime oribile, pe filon satanic. Pe 3 iulie 2008, Florin Aştefănoaiei (41 de ani) şi-a decapitat mama şi i-a pus capul pe pervaz. Bărbatul a declarat că „a acţionat la ordinul Satanei“. Aştefănoaiei, care a fost diagnosticat cu schizofrenie încă din anul 2002, a ajuns la Spitalul din Grajduri. „A venit la mine un bărbat cu barbă, care mi-a spus să fac ce trebuie să fac, adică să o omor pe mama. Acesta a venit de mai multe ori la mine, însă nu mai ştiu ce mi-a spus de fiecare dată. Oricum, nu prea l-am ascultat“, a povestit Aştefanoaiei, care a murit la spital.
Indiferent că socotim contactul cu spiritele demoniace sau cele ale morţilor un fenomen de comunicare între realităţi ori o formă de alterare neuronală, rămâne ideea a ceea ce aduce ca acţiune şi motiv acest fenomen. Îndemnul de a ucide, venit prin voci sau semne, este o încercare ritualică de nivel înalt. Se ocupă de ea eşaloane de tip Superiori Necunoscuţi, pentru a ridica un maestru din alt sistem în timp mai scurt ca ocultist.
Diavolul, ca Arhetip, ne propune astfel un fel de târg de eliberare de morala tradiţională sau de ieşire dintr-un scenariu care ne face, aparent, rău. Prin această încercare am trecut şi eu, în 2014. Puterea de sugestie a acelei entităţi era uriaşă. M-am opus după dedicarea satanică, beneficiind indirect şi sfaturile unui maestru polonez. A fost un efort uriaş de voinţă, dar adevărul e că Diavolul nu te poate cu adevărat sili să consolidezi realitatea unei crime, chiar şi ritualice, dacă aceasta nu corespunde dorinţei tale intrinseci.
A fost nevoie să invoc Moartea ca să trec de zidul pus în calea mea, ca şi a altor maeştri şi cavaleri, de satanişti cu secrete ce ţin de contacte extraterestre, cu nevoi biologice specifice. Unele includeau necrofagia, adică un consum de persoane decedate, altele vampirismul, care a fost inclus natural în calea mea sinistră. Simplificarea excesivă, chiar biblică uneori, a imaginiii unei entităţi de talia lui Satan, Lucifer, Belial, Azazel, Baphomet, Andromalius sau Vasago, duce la confuzii şi posibilitatea ca neofiţi ori indivizi sociopaţi să devină instrumente oarbe al distrugerii. Orice astfel de entitate, cu existenţă principială de milioane, chiar miliarde de ani, e extrem de complexă şi va arăta invocatorului o imagine pe măsura capacităţii sale de analiză, dar şi de acţiune.
Sunt lucruri pe care nu le pot spune, pentru că deja s-au făcut numeroase abuzuri ritualice pe calea satanică. Durerea produsă vaselor în aşteptarea realizării contractului demonic este prea mare. Lipsa de respect din partea eşaloanelor superioare distruge deja succesul căii. Lipsa de înţelegere a dorinţelor Infernului a dus la linii alternative, inclusiv cea pe care lucrez eu. Militez în continuare pentru unirea a trei aspecte majore - Demonul, Vampirul, Fractalul de Moarte - într-un hibrid armonios, cu durată mare de existenţă şi activităţi diverse.
Faptul că societatea românească mai există azi, după ce a trecut prin reconfigurări subterane foarte importante şi în apropierea unui Ev Vampiric, se datorează şi vaselor care şi-au făcut în tăcere datoria, şi celor care au avut curajul de a sfida convenienţele. Dacă azi mai puteţi sta în picioare, dacă nu vă târâţi ca viermii prin biserici, e şi prin munca lor. Conducătorii care i-au susţinut, cu talente ce nu pot fi acum descrise, sunt la fel de demni de respect. Benevolentia extinsă asupra clasei înalte, a aşa-zisei elite, nu poate dura la nesfârşit. 
Noi suntem gardienii, prelucratorii şi păstrătorii unui model mult mai mare decât România. Nu uitaţi asta, când cereţi ajutor celor pe care îi consideraţi datori să vă ridice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM