luni, 21 mai 2018

Despre mine

Port os de Dracula şi deci sunt îngemănată spiritual cu un adevărat cavaler. Împreună, am călătorit prin tărâmuri diverse şi am întâlnit forţe diverse (aceia dintre voi care au citit Talismanul lui King cam ştiu despre ce vorbesc). Ar fi fost mult mai simplu, dacă nu ne ciocneam de un zid de bigotism, prostie şi cruzime ridicat de Biserica Ortodoxă chiar şi împotriva altor creştini, cum sunt catolicii.

Ştiu acum că vampirii, diavolii şi reaperii sunt forţe reale, încarnate, acţionând la nivel universal pentru manipularea societăţilor şi deci a istoriei planetare. Am iubit, am dorit, am luptat, m-am jucat, am căzut, am purtat măşti, am sfidat, am căzut, m-am ridicat. Sunt eternă.

Mulţi cred că sunt puţintel dusă cu pluta. Nu-mi pasă. Eu am ajuns mult dincolo de lumina aceea albă care e o uriaşă păcăleală. Şi m-am întors, ca să repar o singură greşeală - credinţa. Să distrug un singur ordin - Templierii. Să vă reamintesc cui slujiţi şi că nu există libertate prin minciună sau iluzie.

Modelul se schimbă deja.  Şi e VERDE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM