miercuri, 30 mai 2018

Despre femeile vampir din România, dincolo de mitul oficial

În toată istoria României, au fost trei femei vampir - Elena Cuza (mireasa ucigaşă), eu şi Erzebeth Bathory (mireasa fugară).
Elena Cuza şi-a ucis soţul cu o poţiune de mătrăgună care declanşa foamea canibalică.
Erzebeth a fost logodită cu Ştefan cel Mare, dar l-a înşelat în noaptea nunţii şi a fugit cu unul dintre boieri în epoca modernă. Poate fi întâlnită, spectral sau corporal, pe străzile Iaşului acum, în anul 2018.
Eu sunt Cristina. Eliade a încercat să scrie despre mine. Nu prea i-a ieşit. Îmi place să fac sex. Nu cred în Dumnezeu. Mi-am cunoscut tatăl, pe Domnul Dracula, şi i-am dat sânge. Port marca lui. Port Darul Lordului Dracula. Acest Dar şi sângele pe care îl beau îmi permit să văd semnele viitorului, ale destinului şi ale Morţii.
Sunt ceea ce sunt. Nu mă voi ruşina niciodată de asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM