marți, 26 decembrie 2017

Amintiri din altă viaţă

În altă viaţă, am fost soţia Lordului Dracula. Ne-am căsătorit pe înserat, în biserica Morţii. Am avut o singură noapte împreună, înainte să ne omoare o târfă proastă şi un preot tembel. El a renăscut şi a trebuit să se însoare cu ea, pentru a-şi salva Curtea de păcatul Sângelui. Eu am fost îngropată şi m-au scos Lupii, dar era prea târziu. Pe târfă o chema Ecaterina, şi era fiica unui Bathory.
Pentru el, a fost un gest de sfidare. Pentru mine, o dragoste eternă,
Eu eram vrăjitoare. Încă servesc Copacului Negru, în această Eternă şi ultimă Umbră a mea.
Lordul nostru e mort. Spiritul vampiric merge mai departe, pe calea Voinţei de a supravieţui vremurilor vrăjmaşe.
Va veni ziua când crucea se va umple de sânge.
AMBER

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arta BDSM